Pages

Friday, July 2, 2010

AYOK SEMANGAT!!!

WAHH im back!!! what a tiring day!!! air-cond opis aku ni rosak ka atau HATI AKU YANG SEDANG KEPANASAN NIEH!!?? hurm,

skang slpas 1 jam pemergian dia drpd hidup aku, aku dah oke kot!! WAH MUDAHNYA AKU MELUPAKAN DIA KAN? jgn ckp mcm xdak mata ok!! mata aku dah bengkak! hati aku pun dah bengkak ok!! tak larat dah aihh nak membengkakkan benda2 lain lagi, CUKUPLAH!!! mcm aku kata tadi kan, HIDUP MAU TERUS!!! JGN STOP2!!!

biaq apa pun dugaan yg dtg, pandanglah ia dr sudut yang paling positif! jgn kata AKU TAK BOLEH la!! HANG TAK RASA HG TAK TAU!! weyhhh!!! AKU TAULAH!!! memang berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul kan, EMPATI tu perlu, dan aku rs aku ada nilai empati tue dlm diri aku!! SEMUA ORG ADA KOT!! apa itu empati?? OHH sori2, empati itu ialah nilai kepedulian, maksudnya.... untuk memahami penderitaan org kan, kita kenalah letakkan diri kita dalam kasut org, BR KITA TAU APA YG ORANG RASA!!!! :)

sebenaqnya kan, dalam diri setiap manusia ni kan, ada satu FORCE yang tak semua org dpt achieve, maksudnya dlm diri kita nie ada satu semangat dan kekuatan yang org lain ada jugak, cuma berbeza-bezalah!! dia dok kat tempat yang paling dalam. jadi bila dlm kesusahan atau musibah, cari FORCE tue, cr SEMANGAT tue Ok!!! jangan hanya dok tadah tangan mintak kat Allah, TP diri sendiri TAK DAK usaha nak ubah!! INGAT TUE!!!

Allah takkan bg sesuatu dugaan tue melampaui kekuatan kita. PERCAYALAH!!! dan kena igt weyh!!! JANJI ALLAH TUE PASTI!! setiap dugaan, setiap kesusahan yang kita rasa skang nie, akan terbalas dengan seribu kegembiraan, akan Allah balas dengan sejuta kemanisan! JADI SABAQ BYK2 NA!!! Allah sentiasa bersama dgn org yg sabaq!!!

meh kita senyum ramai2... jgn teriak2 dah!!! CUKUP2LAH!!!! rimas peghot aihh dok teriak tak beghenti2 nie!!!! kesian kat mata hang tue!! **teringat kata2 kwn aku dlm kad besday dia bg ms belajaq kat UIA dulu... May Allah grants u His love n blessings my dear, sweet pooh friend!!! I M HERE WIF U!

LOVE


0 comments:

Post a Comment

Friday, July 2, 2010

AYOK SEMANGAT!!!

WAHH im back!!! what a tiring day!!! air-cond opis aku ni rosak ka atau HATI AKU YANG SEDANG KEPANASAN NIEH!!?? hurm,

skang slpas 1 jam pemergian dia drpd hidup aku, aku dah oke kot!! WAH MUDAHNYA AKU MELUPAKAN DIA KAN? jgn ckp mcm xdak mata ok!! mata aku dah bengkak! hati aku pun dah bengkak ok!! tak larat dah aihh nak membengkakkan benda2 lain lagi, CUKUPLAH!!! mcm aku kata tadi kan, HIDUP MAU TERUS!!! JGN STOP2!!!

biaq apa pun dugaan yg dtg, pandanglah ia dr sudut yang paling positif! jgn kata AKU TAK BOLEH la!! HANG TAK RASA HG TAK TAU!! weyhhh!!! AKU TAULAH!!! memang berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul kan, EMPATI tu perlu, dan aku rs aku ada nilai empati tue dlm diri aku!! SEMUA ORG ADA KOT!! apa itu empati?? OHH sori2, empati itu ialah nilai kepedulian, maksudnya.... untuk memahami penderitaan org kan, kita kenalah letakkan diri kita dalam kasut org, BR KITA TAU APA YG ORANG RASA!!!! :)

sebenaqnya kan, dalam diri setiap manusia ni kan, ada satu FORCE yang tak semua org dpt achieve, maksudnya dlm diri kita nie ada satu semangat dan kekuatan yang org lain ada jugak, cuma berbeza-bezalah!! dia dok kat tempat yang paling dalam. jadi bila dlm kesusahan atau musibah, cari FORCE tue, cr SEMANGAT tue Ok!!! jangan hanya dok tadah tangan mintak kat Allah, TP diri sendiri TAK DAK usaha nak ubah!! INGAT TUE!!!

Allah takkan bg sesuatu dugaan tue melampaui kekuatan kita. PERCAYALAH!!! dan kena igt weyh!!! JANJI ALLAH TUE PASTI!! setiap dugaan, setiap kesusahan yang kita rasa skang nie, akan terbalas dengan seribu kegembiraan, akan Allah balas dengan sejuta kemanisan! JADI SABAQ BYK2 NA!!! Allah sentiasa bersama dgn org yg sabaq!!!

meh kita senyum ramai2... jgn teriak2 dah!!! CUKUP2LAH!!!! rimas peghot aihh dok teriak tak beghenti2 nie!!!! kesian kat mata hang tue!! **teringat kata2 kwn aku dlm kad besday dia bg ms belajaq kat UIA dulu... May Allah grants u His love n blessings my dear, sweet pooh friend!!! I M HERE WIF U!

LOVE


No comments:

Post a Comment